مزایای پرینتر های سه بعدی برنا نوآوران پویا

چگونگی استفاده از پرینتر سه بعدی

طراحی،تولید و ارائه انواع دستگاه های پرینتر سه بعدی

آموزش کاربردی پرینتر سه بعدیو ارائه اطلاعات فنیو تخصصی

درباره شرکت

هسته اصلی فعالیتهای شرکت برنا به 4 سال قبل از تاریخ تاسیس این شرکت (1394) بر میگردد که با ساخت اولین نمونه دستگاه های پرینتر سه بعدی در داخل کشور به عنوان ابزاری جهت انجام پروژه تحقیقاتی ایجاد گردید.

پس از اقبال عمومی نسبی به استفاده از پرینترهای سه بعدی در سیستم طراحی و تولید صنعت کشور، مقدمات تاسیس یک مجموعه تولید دستگاه های پرینتر سه بعدی با هدف بومی سازی تولید این محصول، بررسی و نتایج آن منجر به تاسیس شرکت برنا نوآوران پویا شد.

در سال 1395 با توجه به فعالیت شرکت برنا در رعایت استانداردهای طراحی، تولید و فروش محصول، توانست به جمع شرکتهای دانش بنیان نوپا بپیوندد و متناسباً در سال 1398 به عنوان شرکت دانش بنیان تولیدی ارزیابی و ثبت گردید. 

محصولات شرکت برنا نوآوران پویا
چرا شرکت برنا نوآوران پویا

گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت برنا

دستگاه های پرینتر سه بعدی از مجموعه ای از سیستمهای مکانیکی، الکترونیکی و الکترومکانیکی تشکیل یافته اند که با کارکرد هماهنگ این سیستمها و تجهیزات، پروسه پرینت سه بعدی به درستی انجام می پذیرد.

شاید کارکرد دستگاه های پرینتر سه بعدی ساده به نظر برسند ولی تنوع تجهیزات و قطعات بکار رفته در تولید دستگاه و همچنین پیچیدگی ارتباط بین این سیستمها و تجهیزات باعث گردیده است تا موضوع گارانتی و خدمات پس از فروش این دستگاه ها به یکی از پارامترهای مهم خریداران تبدیل گردیده و خریداران نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشند. 

کارشناسان مجرب واحد گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات شرکت برنا؛ در تمامی مراحل کاربری پرینتر سه بعدی، راهنمای کاربران محترم بوده و تمامی تلاش خود را در جهت کاهش نگرانی های موجود در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش بکار می گیرند.

گارانتی پرینتر سه بعدی
آموزش پرینتر سه بعدی

نوپا بودن صنعت پرینترهای سه بعدی و کمبود منابع آموزشی از دلایلی است که اهمیت آموزش در هنگام خرید پرینتر را پررنگ تر می نماید. کاربری و استفاده بهینه از تمامی ظرفیتهای دستگاه نیازمند رعایت نکات ظریف و دقیقی است که عدم رعایت این نکات می تواند در مواقعی باعث آسیب دیدگی و عدم کارکرد صحیح پرینتر سه بعدی گردد.

کارشناسان مجرب واحد آموزش محصولات شرکت برنا؛ تمامی مراحل آموزش کاربری پرینتر سه بعدی را بطور کامل و بصورت حضوری به همراه مجموعه مقالات و ویدیوهای آموزشی ارائه می دهندو و تمامی تلاش خود را در جهت کاهش نگرانی های موجود در زمینه کاربری دستگاه های پرینتر سه بعدی  بکار می گیرند.

مشتریان برنا نوآوران پویا

اعتبار هر کسب و کار به مشتریان آن مجموعه گره خورده و در صورت رضایت مشتریان از محصولات و خدمات یک مجموعه، آن کسب و کار می تواند به رشد و پیشرفت خود امیدوار باشد. امید داریم که موفقیت ما همگام با موفقیت مشتریان برنا در جهت اعتلای نام ایران زمین باشد.

مدیرعامل                     
شرکت دانش بنیان برنا نوآوران پویا